Logo značky se postupem času výrazně proměnilo
Typické logo Starbucksu se sirénou vypadalo původně úplně jinak – od založení firmy až do roku 1987 bylo logo hnědé a okolo obrázku sirény byly kromě názvu také slova coffee, tea a spices. V letech 1992 až 2011 už bylo logo zeleno-bílé se sirénou uprostřed a názvem značky kolem něj, od roku 2011 pak Starbucks používá zjednodušené logo, v němž je vyobrazena pouze samotná siréna, bez jakéhokoli nápisu.
Zobrazit více
Přítomnost kofeinu, který má povzbuzující účinky, je vedle lahodné chuti jednou z hlavních výhod kávy. Někteří lidé ale preferují nápoje v bezkofeinové podobě. I káva se dá připravit bez kofeinu, celosvětově ale tvoří jen 10 % z celkové spotřeby ká…
Pití kávy je jak u nás, tak i téměř všude ve světě velmi oblíbené a káva patří k nejrozšířenějším nápojům. Otázkou, kterou si ale pokládá mnoho lidí je, zda je pití kávy zdravé nebo spíše naopak zdraví škodí.
Pití kávy má své klady i zápory
Pod…
Ti největší kávoví labužníci, kteří rádi zkoušejí nově věci a milují výběrovou kávu, se často nespokojí jen s běžnými způsoby její přípravy a rádi zkoušejí i různé alternativní možnosti. V poslední době neustále přibývají nové a nové kavárny, v nic…
Abyste si mohli kávu skutečně naplno vychutnat, je důležitá nejen její kvalita a chuť, ale je také třeba, aby byla káva správně servírována – aby bylo použito vhodné nádobí a nechyběly další doplňky, které ke kávě patří. Jaká jsou základní pravidla…